2020(e)ko apirilaren 1(a), asteazkena

KEXEN PROZEDURA


KEXEN PROZEDURA




Lehenik eta behin, eskerrak eman nahi dizkizuegu irakasle-lana, ikerketa-lana eta kudeaketa-lana baldintza eskasetan betetzeko egiten ari zareten ahalegin ordainezinagatik.



Agian horregatik, irakasleak egiten ari diren ahalegin titanikoaz jabetzen garelako, ez dugu ulertzen unibertsitateko agintari batek Ikasleen eta Enplegagarritasunaren errektoreordeak bidalitakoa bezalako mezuak bidaltzea.


Mezuaren izenburua ez da oso zorionekoa: "Kexen prozedura. "
Irakasle eta ikertzaileen errektoreordeak mezua bidali izan balu, pentsatuko genukeen azkenean prozedura bat jarri zela irakasle eta ikertzaileak bere irakaskuntza-lana modu birtualean egiteko dituen arazo guztiak argitzeko.
Izan ere, ikasleen errektoreordeak saileko zuzendariei bidaltzen dien sarrera-idazkiak honela dio: Ikasleak galduta dabiltza, inolako gidalerrorik gabe eta egoera horren ondorioez oso kezkatuta. CCOOk esan diezaioke esaldi horiek guztiz aplikagarriak direla irakasleak nola sentitzen diren jakiteko.
Azkenik, errektoreordearen mezuak mezu hori bidaltzen diela esanez amaitzen du, babestuta senti daitezen. Ziurta dezakegu irakasleek faltan botatzen dutela babes-mezu bat eta prozedura bat kexak, kezkak eta konponbide-proposamenak planteatzeko.
COVID 19ren krisia hasi zenetik, errektoretza-taldeak nonahi eman ditu jarraibideak, eta, besteak beste, irakasle-taldeetan aurrez aurrekoa ez den irakaskuntza antolatzeko ardura utzi du. Hori guztia gidalerro argirik eskaini gabe eta bat-bateko prestakuntza presaka emanez bakarrik: salba bedi ahal duena eta egin ezazu ahal duzuna. Era berean, irakasleek ez dute informaziorik eman Interneterako sarbiderik ez duten eta online irakaskuntza jarraitu ezin duten ikasleei buruz. Horregatik, ikasleen errektoreordeak modu proaktiboan jardutea eta haiekin harremanetan jartzea iradokitzen dugu. Irakasleei ere ez zaie adierazi nola jokatu behar duten ikasleak online irakaskuntza jarraitu nahi ez duenean, edo etengabeko ebaluazioari edo irakaskuntza-giden aldaketari buruzko informazioa jaso nahi ez duenean, eta abar. Irakasle batzuek zailtasun handiak dituzte Interneten sartzeko, arrazoi teknikoak direla eta.
Arazoak askotarikoak dira, eta gerora sortutako estresa garrantzitsua da gure unibertsitateko zuzendaritza taldeentzat. Ulertzen dugu, baina irakasleak ere ari dira eurena gertatzen, presaka egokitzen saiatuz eta jasotako bitartekoekin eta prestakuntzarekin emaitzarik onenak ziurtatuz. Egungo egoerak sentsibilitate eta egokitzapen apur bat eskatzen du alde guztietan, eta komunikazioekin fin lotu behar da, estres eta/edo nahasmen gehiago sor ez dadin.
Irakasleek, sailetako zuzendaritzek, zentroetako zuzendaritzek, koordinatzaileek eta abarrek egindako ahalegina izugarria izaten ari da, eta ez dute merezi irakasleen lanean murgildutako mesfidantza erakusten duen izenburu eta estiloko mezurik.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina